THE VOICE: Την Πέμπτη στηρίζουμε Άκη Κακαγή - .

Breaking

Gallery

test banner

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

THE VOICE: Την Πέμπτη στηρίζουμε Άκη Κακαγή

Στο φιλόξενο χώρο του καφέ ΕΡΚΙΣ στα Μέγαρα συνάντησα τον συμπολίτη μας μουσικό Άκη Κακαγή. Για εμένα ήταν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να μιλήσω μαζί του για την εμπειρία του μουσικού παιχνιδιού THE VOICE στο οποίο και συμμετέχει, δίνοντας την Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου την δική του μάχη για μια θέση στα ημιτελικά.
ΕΡΩΤ.: Γνωρίζοντας την χρόνια ενασχόληση σου με την μουσική αλλά και τις ικανότητες σου οι οποίες φαίνονται ξεκάθαρα από τα live που έχεις κάνει στην περιοχή μας, πες μας φίλε Άκη πως προέκυψε το THE VOICE.
ΑΠΑΝΤ.: Για εμένα το THE VOICE προέκυψε τυχαία. Θεώρησα πως με την συμμετοχή μου θα αποκτούσα μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για να εμπλουτίσω περισσότερο τις μουσικές μου εμπειρίες, λίγο παραπάνω απ’ όλα αυτά που είχα κάνει μέχρι σήμερα ως μουσικός. Το THE VOICE δεν με αλλάζει ως μουσικό, δεν μου αλλάζει την νοοτροπία. Είναι απλά ένα παιχνίδι το οποίο σου δίνει μουσική και τηλεοπτική εμπειρία αλλά και τηλεοπτική προβολή, από την οποία προκύπτει μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα, ώστε να μπορέσεις να έχεις απήχηση σε πιο ευρύ κοινό. Επαναλαμβάνω όμως πως το συγκεκριμένο μουσικό παιχνίδι δεν σε αλλάζει ως προσωπικότητα ή ως μουσικό ή ως καλλιτέχνη. Εγώ το ίδιο που ήμουν πριν το THE VOICE το ίδιο θα είμαι και κατά την διάρκεια αλλά και μετά το τέλος του παιχνιδιού.
ΕΡΩΤ.: Πέρασες ήδη στα live. Αυτός ήταν ο βασικός σου στόχος; Είσαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος;
ΑΠΑΝΤ.: Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος από την πορεία μου μέχρι τώρα στο παιχνίδι, γιατί αισθάνομαι όμορφα που ανάμεσα σε τόσους διαγωνιζόμενους αλλά και σε τόσο ωραίες φωνές κατάφερα και έφτασα στα live που ήταν ο πρώτος και ο βασικός μου στόχος. Προσωπικά για εμένα πιστεύω ότι ο στόχος επιτεύχθηκε. Αν πάμε παρακάτω, αυτό θα γίνει αποκλειστικά και μόνο με την βοήθεια του κόσμου και θα είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος αν καταφέρω να περάσω στα ημιτελικά.
ΕΡΩΤ.: Γιατί επέλεξες τον Κωστή Μαραβέγια;
ΑΠΑΝΤ.: Επέλεξα τον κ. Μαραβέγια όχι για κάποιον ιδιαίτερο λόγο αλλά επειδή πιστεύω ότι είμαστε ιδιαίτερα κοντά μουσικά, σε σχέση με τους υπόλοιπους coaches. Επίσης πίστεψα εξ αρχής ότι ο Κωστής Μαραβέγιας εκτός του ότι ταιριάζουμε μουσικά, είναι ένας πολύ ευγενικός άνθρωπος, άριστος γνώστης της μουσικής με μουσική παιδεία, κάτι που θα βοηθούσε πάρα πολύ έναν άνθρωπο που τον εμπιστεύεται για να εκφραστεί καλύτερα.
ΕΡΩΤ.: Από την συνεργασία με τον Κωστή Μαραβέγια τι αποκόμισες;
ΑΠΑΝΤ.: Ο Κωστής Μαραβέγιας από την συνεργασία που είχα μαζί του στα πλαίσια του παιχνιδιού μου έδωσε πάρα πολλά. Πολλά επίσης οφέλη αποκόμισα και από την συνεργασία μου με τους υπόλοιπους coaches αλλά και με τους παίκτες που συμμετέχουν στο THE VOICE. Επανέρχομαι όμως και πάλι στον Κωστή Μαραβέγια αφού οφείλω να ομολογήσω πως ακόμη και οι συμβουλές που μου έδωσε για την παρουσία μου στο stage του THE VOICE ήταν πολύ χρήσιμες. Ο κ. Μαραβέγιας έχει εμπεριστατωμένο λόγο και άποψη γι’ αυτό που κάνει, οπότε μόνο κέρδος αποκόμισα από τέτοιου είδους μουσικές συναναστροφές. Σε γενικές γραμμές ο Κωστής Μαραβέγιας έχει βοηθήσει όλους τους διαγωνιζόμενους - και όχι μόνο τα παιδιά της ομάδας του - προκειμένου να εκφραστούν ελεύθερα και να δείξουν την προσωπικότητα τους και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
ΕΡΩΤ.: Σε έχουμε συνηθίσει να τραγουδάς rock, blues και έντεχνο. Τι τραγούδι θα επιλέξεις, θα κάνεις την έκπληξη επιλέγοντας κάτι διαφορετικό;
ΑΠΑΝΤ.: Θα με συγχωρήσετε αλλά δεν μπορώ να σας γνωστοποιήσω ποιο τραγούδι θα επιλέξω. Ελπίζω πάντως να ικανοποιήσω το κοινό με την επιλογή μου και να πάρω τις απαραίτητες ψήφους που θα με βοηθήσουν να μπω στα ημιτελικά.
ΕΡΩΤ.: Το THE VOICE θα αποτελέσει το επόμενο σκαλοπάτι για την καριέρα σου;
ΑΠΑΝΤ.: Σίγουρα το παιχνίδι αυτό μπορεί να σου δώσει βήμα για να προχωρήσεις πιο πέρα, αναλόγως βέβαια πως θα διαχειριστείς τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν. Υπάρχουν κάποιες προτάσεις που έχουν γίνει και σε εμένα προσωπικά αλλά και στην μπάντα μου. Ο χρόνος θα δείξει αν αυτές οι προτάσεις ευοδώσουν. Ας είμαστε λοιπόν καλά για να μπορέσουμε να παράγουμε μουσική, (αφού αυτός είναι ο στόχος μας) και τα καλύτερα θα έρθουν.
ΕΡΩΤ.: Γνωρίζοντας πως την Πέμπτη θέλεις την βοήθεια του κοινού. Τι μήνυμα θέλεις να στείλεις στους συμπολίτες μας;
ΑΠΑΝΤ.: Η αλήθεια είναι ότι με το που έμαθα ότι το live θα γίνει την Τσικνοπέμπτη ανησύχησα, αφού όλοι εμείς εδώ στα Μέγαρα έχουμε μια τάση να μην καθόμαστε στο σπίτι μας αλλά να διασκεδάζουμε εκτός. Θα προτιμούσα και εγώ να ήταν άλλη ημέρα το live, όμως παρόλα αυτά (και πέρα από την πλάκα που κάνουμε) είμαι αισιόδοξος. Η αισιοδοξία προκύπτει από τα μηνύματα που λαμβάνω από τον κόσμο της πόλης μου που υπεραγαπώ και την στηρίζω κάνοντας αναφορές για τα Μέγαρα ακόμη και στο παιχνίδι, όποτε αυτό μου είναι δυνατό. Προσωπικά είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για την στήριξη που έχω λάβει μέχρι σήμερα από τους συμπολίτες μου. Ακούω συνεχώς θετικά σχόλια ακόμη και από ανθρώπους που μπορεί να με είδαν πρώτη φορά και να έμαθαν από το THE VOICE ότι είμαι Μεγαρίτης. Το μήνυμα που θέλω να στείλω σε όλους αυτούς που με υποστηρίζουν καθημερινά με το δικό τους τρόπο, σε όλους αυτούς που πιστεύουν σε αυτό που κάνω, είναι ένα: Να είναι σίγουροι ότι δεν θα τους απογοητεύσω. Εύχομαι λοιπόν να πάνε όλα καλά στο live και να συνεχίσω στην επόμενη φάση με την βοήθεια όλων αυτών των ανθρώπων φυσικά.
Στηρίζοντας τον Άκη, αναδεικνύουμε την πόλη μας…
Αυτή ήταν η συζήτηση που είχα με τον Άκη Κακαγή τον οποίο ευχαριστώ που με ανέχθηκε. Με τις ευχές όλων μας ο Άκης μπαίνει την Πέμπτη στα live του THE VOICE και οφείλουμε όλοι να τον στηρίξουμε. Γιατί στηρίζοντας έναν νέο καλλιτέχνη όπως ο Άκης Κακαγής στηρίζουμε την ίδια την πόλη μας αναδεικνύοντας πως στα Μέγαρα υπάρχουν πρόσωπα με καλλιτεχνικές ανησυχίες που μπορούν να βάλουν τα Μέγαρα και την Νέα Πέραμο σε άλλα μονοπάτια.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΥΨΗΛΑΝΤΗΣ


Post Top Ad

Responsive Ads Here